Tuesday, July 30, 2013

Cassanova

Ini tentang lelaki (kita).
Lelaki ku yang selalu kau sebut sebagai lelakimu.
Tentang lelaki (kita).
Lelakimu yang selalu ku sebut sebagai lelakiku.
Padahal tidak seorang pun yang mengetahui dia lelakimu. Pun lelakiku, tidak seorang pun yang dapat membuktikan dia lelakiku.

Setahuku, aku lah yang selama ini memenangi hatinya dan selalu memeluk raganya.
Aku lah yang selalu menghabiskan waktu dengannya.
Seingatku, aku lah yang merona merah saat dia mengungkapkan kata-kata cintanya.
Aku lah yang selalu ada saat senang maupun susahnya.

Apakah aku salah?
Apakah memang pada kenyataannya dia adalah lelakiku dan juga lelakimu?
Atau mungkin juga dia bukan lelakiku dan juga bukan lelakimu?

Oh, aku lelah dengan permainan 'lelaki kita' ini.

♫ Now Playing: Dewi Dewi - Begitu Salah Begitu Benar ♫

No comments: